Az ügyfelet sosem csapjuk be
Címkék: vásárlás igazság vagyon meggazdagodás ügyfélközpontúság szemléletmód boldog ember
2013.03.27. 23:30
Minden vállalkozás szembesül azzal a döntéssel, hogy miképp bánjanak az ügyfelekkel. Hogy megértsük mire gondolok, egy példát mondok. Visszahoznak egy selejtes árut. Mit tesznek? Vajon elhelyezik az árut a polcon a többi mellé, hátha egy másik vevő gyanútlanul elviszi és nem hozza vissza? Vagy inkább visszaküldik a gyártónak? Esetleg leírják veszteségként?
Az egyik volt főnököm Magyarország leggazdagabb emberei közé tartozik. Ő mindig azt vallotta: az ügyfelet sosem csapjuk be. Ő maga nem csapta be még a munkatársait sem. Nagyvonalú volt, és igazságos szeretett volna lenni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.