Minden vállalkozás szembesül azzal a döntéssel, hogy miképp bánjanak az ügyfelekkel. Hogy megértsük mire gondolok, egy példát mondok. Visszahoznak egy selejtes árut. Mit tesznek? Vajon elhelyezik az árut a polcon a többi mellé, hátha egy másik vevő gyanútlanul elviszi és nem hozza vissza? Vagy inkább visszaküldik a gyártónak? Esetleg leírják veszteségként?

Az egyik volt főnököm Magyarország leggazdagabb emberei közé tartozik. Ő mindig azt vallotta: az ügyfelet sosem csapjuk be. Ő maga nem csapta be még a munkatársait sem. Nagyvonalú volt, és igazságos szeretett volna lenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemjoamilliomosoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr285176821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása