Ma a boltban láttam kamaszokat, akik chips-et, kólát, energiaitalt vásároltak maguknak. Életemben először elgondolkodtam rajta? Miből vásárolnak? Saját jövedelmük nincs, nyilván zsebpénzből.

Engem zavarna, ha a gyermekem arra költené a pénzt, amit én nem szívesen vennék meg neki. Ezért nyilván nem adnék. Mások vajon miért adnak? Hallottam olyan választ, hogy az már a sajátja, arra költi, amire akarja. Ez nyilván nem állja meg a helyét. Adok egy kést a gyermekemnek, akár embert is ölhet vele? Azt is mondták, hogy mindenki a saját kárán tanul. Értem, akkor mindenkinek magára kell gyújtani a házat, hogy megtanulja, milyen veszélyes a tűz?

A bejegyzés trackback címe:

https://nemjoamilliomosoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr245120551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása